Tuesday, October 20, 2009

#19 :: lelaki itu ::

HADI - nama org yg bakal dibahan utk entri kali nih. ko redha jek la hadi yer..

sape dia nih? caner lak dia bole terjerumus dlm kancah idop aku? gagaaga..

dr mane nak stat ek.. oke oke. hadi nih cekgu baru sama2 ngan nas.. dierang masuk lewat 2 mgu dr aku ngan kak sya. kiteorg senior sket.. maka kami cekgu2 baru 1 batch jd ter-rapatlah persahabatan itu, lgpon hadi warden jgk. hanya warden jek yg memahami perasaan warden lain.. waaHH!!

hadi secara fizikal agak kecil orgnya.. selalu jek bdk gosip2kn aku ngan dia, takpon ngan nas pasal kiteorg jek yg bujang2 tp mmg aku ckp takbole pasal KECIK sgt orgnya. sori la hadi, aku sepatutnya puji ko melambung-lambung kt sinih tp saiz kecik bdn ko ttp yg plg aku igt.. kahkahkah..

yg best pasal hadi, kiteorg kalo borak ngan dia mmg sekepala laa.. takde rs janggal langsung. as for myself.. aku jd diri sendiri, gelak kuat2, ckp kuat2.. semua yg kuat2 lah. siap kutuk2 pasal dia dpn2 pastuh gelak2kn lagi. senang cita jd gila kejap.. plg menambahkan kesayangan aku pd beliau, time aku jaga asrama sorang2 mgu lps dia ajak g open hse umah akak dia.. walaupon blom smpai seminit kol suh aku siap2, dia da msg suh cpt2.. hampeh saje. kebosanan di hostel membuatkan aku m'hargai setiap undangan.. ngeh~ngeh

benda jht yg slalu aku wat kat dia tanpa diketahui, aku g crita kt bdk2 ni yg hadi dah kawin.. hAhahha, sumpah KELAKAR abis. aku siap ckp

"isteri dia kat umah sbb tuh dia slalu ulang alik takder kt hostel"

terjatuh la kejap saham hadi. yer la, kan dia kecik standat bdk skolah menengah.. tuh rmai dak pmpuan minat.. kehkehkeh. umo 24 tp cam f3.. ade bdk f5 lg bsr dr dia. dah, stop stop, asik ngumpat pasal saiz bdn jek.. walau diminati ramai, hati dia ttp pd gf terchenta. opss, terbongkar status sebenar.

utk hadi, semoga persahabatan kau dan aku... ahhh!! skema2.

utk hadi, aku hrp kita kwn smpai nyanyuk.. time tuh msti bdn ko lg kecik kan.. sudaaahhh.

ko jgn riso la, aku da betulkan segala fakta tak betul yg aku da sebarkan..

nak tepek gamba tp lom kuarkn.. nnt later i uplod

No comments:

Post a Comment