Saturday, October 24, 2009

#20 :: malu la jugak ::

smlm aku g byr keta kt *0* bank, nk guna mesin deposit tu la kan. masuk ngan penuh konfiden ngan duwit dlm tgn.. msti konfiden pasal bkn baru 1st time byr keta. pastu terus gi beratur kat belakang chinese man yg tgh guna mesin yg aku nak guna jgk.

punya la lama.. aku takde telek dia wat pe tp nmpk dia belek2 bil cam nak byr kad krdt. hati da panas psl dia kira duit byk kali seblom cash in kan. aku dah ehem ehem nak suh dia tau aku kt belakang dia.. kalo tua aku consider la ko nak kira byk kali, aku pon bole tolong kirakn tp orgnya lingkungan 30-an gituh.

dah tu.. tiba tiba je

u mau guna mesin ni aa?

a'ah cool jek jwp tp dlm da panas

sambil tuh dia da pndang2 belah kanan

ini mesin saje bole gune aa

dia ckp sambil tgk hjung belah kanan

aku pon tgk jgk la kan..

CISSS.. RUPENYA DE SATU LG MESIN CASH DEPOSIT KAT SITUH.. YANG SERIUS AKU TAK PENAH TAU. MMG BENAR2 AKU TAK PENAH TAU WALAUPON DA BYK KALI BYR KETA. mungkin derang baru letak kot.. eceh eceh nak cover la tuh ida

agak malu jugak saya.. konfem lah org tuh gelak terbahak2 dlm hati dia. tp i tak kesah pasal bknnya terserempak ngan dia lg.

so-nye len kali, takyah la nak panas2 sesuka hati.. ngeh~ngeh

No comments:

Post a Comment