Monday, October 5, 2009

#13 :: Masih ber-hari-raya ::

td kat sekolah aku ada majlis sambutan hari raya. aku ngan my hosmet, kak sya kena handle persembahan bdk2. kira senang jgk-lah sbb bila bab2 persembahan jek mesti terus tuju bdk f5 sbb derang nih boleh diharap tp kalo belajar, i tatau pasal i tak ajar.. huHuu

bg aku, persembahan bdk2 nih superb.. idea2 derang mmg aku rs aku pon tak bole ter-pk. dan segala lawak mmg menjadi. tapi.. tapi kat sekolah aku nih lebih ramai veteran dr yg muda mudi jd ekspresi diaorg masa tgk prsembahan tuh cam biasa jek. ker aku yg over gelak..?? haAhah. ape pon, tahniah la yek kamu2 bdk f5.

aku tak ngaja f5 tp kire boleh la rapat sbb kan aku woden.. jd sekaligus dak2 aspura terjadi rapat juge =)


ni bdk2 f5 tp tak semua
bdk bujang f4, tak semua jgk.. yg nih aku ajar
adik2 jagaan. total 160 tp takde sume lg
nih f4, lg la tak semua.. mane ntah yg len

No comments:

Post a Comment